IQads Kadett va incepe in aceasta saptamana un nou track de comunicare, compus din trei sesiuni dedicate BTL-ului si organizat cu sprijinul agentiei-partener in proiect, Mercury360.
Seria va debuta joi, 26 aprilie, prin training-ul sustinut de Adrian Paculea (Division Director, Mercury360). Relatia lui Adrian cu publicitatea a inceput in urma cu 8 ani, cand a inceput sa lucreze la Mercury360. Din 2007 se ocupa de divizia de Events & Field Marketing, in prezent coordonand 4 departamente ale agentiei. Trainerul cadetilor de urmatoarea saptamana a pregatit si coordonat proiecte de BTL, precum Serbarile Timisoreana sau Inima Maggi. In portofoliul de clienti pentru care a derulat proiecte impreuna cu echipa de la Mercury360 apar Ursus Breweries, Albalact, TetraPak, Nestle, Coca-Cola, Romtelecom, L'Oreal, Vodafone, Unilever, Ferrero, Muller, Samsung. Adrian a absolvit in 2005 Facultatea de Cibernetica Economica din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti.
In cadrul primului training al acestui track de comunicare tema abordata va fi experiential marketing. Adrian le va povesti juniorilor despre munca din spatele unui eveniment de brand sau a unei activari de consumator, despre cum poate fi consumatorul implicat in universul brandului sau determinat sa interactioneze cu valorile acestuia. De asemenea, le va explica in ce mod se pot combina informatia si divertismentul, despre ce anume face produsul sau serviciul relevant pentru client si despre cum masori rezultatele acestei investitii.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro .
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.
Comentarii
Apoi totul vine de la sine :-)