Aplicatie de Facebook MAGGI Fidelicios dezvoltata de Kaleidoscope

Aplicatie de Facebook MAGGI Fidelicios dezvoltata de Kaleidoscope

Pentru a promova noua gama de produse MAGGI Fidelicios, disponibila in 3 arome, Kaleidoscope a creat o aplicatie de Facebook prin care fanii brandului au fost invitati sa construiasca impreuna cu prietenii lor cel mai mare Fidelicios din lume, potrivit unui comunicat emis de Kaleidoscope.

Pentru a intra in joc, utilizatorii trebuiau sa aleaga unul dintre cele 3 produse din cadrul aplicatiei - MAGGI Fidelicios cu gust de pui, ciuperci sau vita - si sa adauge un metru din ora in ora. Fanii au fost rasplatiti cu medalii, acordate in functie de mai multe criterii legate de momentul in care au adaugat metri in aplicatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related