In cadrul paneluli "Social Media Strategy for B2B" al conferintei Marketing B2B care a avut loc pe 19 aprilie la Athenee Palace Hilton, Traian Nastase (Online Project Manager, GfK Romania), Adrian Stanescu (Managing Partner, Think Digital) si Gabriel Nedelea (Managing Director, Metromind) au discutat despre rolul retelelor sociale si al blogurilor in promovarea B2B, rolul platformelor sociale in strategia de marketing a companiilor si despre transformarea conceptului de “business to business” in “business to people”.
Traian Nastase a prezentat rezultatele unui studiu care a analizat modul in care companiile folosesc canalele de comunicare si modalitatile de evaluare a rezultatelor campaniilor de comunicare cu publicul – tinta. Companiile folosesc Twitter pentru atragerea de fani, comunicarea virala este realizata prin intermediul bloggerilor, YouTube si Twitter, LinkedIn si Google+ sunt folosite pentru gasirea partenerilor de afaceri, pentru formarea unei imagini de marca companiile folosesc Google+, LinkedIn si YouTube, pentru cresterea vanzarilor – Google+, notorietatea de marca este obtinuta prin intermediul bloggerilor si la forumurile sunt folosite pentru costumer support.