5 neconventionale de la agentia care a lansat flashmobul cu 25 milioane de vizualizari pentru TNT

5 neconventionale de la agentia care a lansat flashmobul cu 25 milioane de vizualizari pentru TNT

Avem o slabiciune pentru agentiile care inteleg ce ii face pe oameni sa apese butonul de Share atunci cand gandesc un flashmob (avand in minte exemple locale in care emotiile puternice se vor a fi create de dansuri simpliste cu miscari sincron pe melodii simpaticute), asa ca nu am intarziat sa mai cautam proiecte neconventionale de la DuvalGuillaume, agentia belgiana din spatele flashmobului pentru postul de televiziune TNT. Cu 25 de milioane de vizualizari intr-o saptamana de la lansare, clipul care ilustreaza sloganul "We know drama" este pe locul al doilea intr-un top al viralelor ("The Force" de la Volkswagen ramane primul, cu 5 milioane de share-uri) si are deja o varianta Lego cu mesajul "We know lego".

Dupa acest succes a inceput sa se viralizeze un alt proiect neconventional al agentiei, desfasurat in Red Light District, Amsterdam. In acest momentul clipul a ajuns la 800 de mii de vizualizari, multe dintre ele obtinute dupa ce a devenit popular cel pentru TNT.

In martie, agentia a vrut sa faca o demonstratie tot in ce priveste o problema sociala: tinerii care considera ca nu se pot distra la o petrecere fara sa bea. Asa ca au creat o petrecere cu multa bautura, insa pastrand un secret important:

Tot in luna martie, orasul Antwerp, de unde sunt si creativii de la DuvalGuillaume, a vazut o casa care plange. Nu a fost semn dumnezeiesc, ci o campanie pentru Axa Asigurari:

La petrecerea de lansare a jocului cu snowboard SSX EA, bloggerii si jurnalistii prezenti au primit cocktailuri preparate de snowboarderi profesionisti care au amestecat bauturile in aer:

Anul trecut vorbeam intr-un top al campaniilor neconventionale din magazine despre stunt-ul cu "Micul Robin", care promova neconventional un serviciu pentru parintii care au nevoie de ajutor in cresterea copiilor. Atunci, o voce de femeie anunta calm prin difuzor ca "Micul Robin o asteapta pe mama sa la receptie". In doar cateva minute, vocea femeii devenea tot mai isterica, pe masura ce era combinata cu strigatele belicoase ale "Micului Robin", care se intelege ca facea ravagii prin birou. Tensiunea crestea pana in momentul in care aceasta striga ea insasi dupa ajutor. "Cresterea unui copil nu este intotdeauna usoara. Asa ca exista Opvoedingslijin, noul serviciu de sprijin pentru parinti", a venit explicatia prin difuzor. In iarna, DuvalGuillaume a continuat sa socheze oamenii de la mall veniti sa ia binecuvantarea din foodcourt, de data aceasta cu un colind:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related