Ce se intampla cu banii stransi prin proiectele umanitare – tema competitiei Grand Challenge for Communications 2012

Anul acesta, brieful propus de Grand Challenge for Communications, o competitie organizata de Bill & Melinda Gates Foundation in parteneriat cu Cannes Lions, le cere creativilor sa realizeze un proiect care sa rezolve problema perceptiei asupra ajutorului la nivel mondial. Daca majoritatea campaniilor de strangere de fonduri pun accentul pe motivele pentru a dona, ramane insa problema ca cei care s-au implicat in campaniile sociale rareori vad si rezultatele finale obtinute cu ajutorul sumelor stranse. Date despre aceasta competitie au fost prezentate astazi in cadrul unei conferinte organizate de McCann Erickson la care au participat reprezentanti ai Publicis, Next Advertising, Saatchi & Saatchi, Starcom, Brandstalk, GMP, IAA si The Alternative School.

Adrian Botan a explicat ca cele mai multe proiecte sociale isi propun sa rezolve probleme punctuale, pe cand aceasta competitie vrea sa ofere o noua perspectiva asupra ideii de ajutor in general: “Grand Challenge for Communications isi doreste anul asta sa schimbe perceptia despre ajutor la nivel mondial. Foarte multe dintre campaniile umanitare de pana acum multe au pus accentul pe problema, spunandu-le oamenilor de ce trebuie sa dea bani. Asta e laudabil, e extraordinar, dar nimeni nu a abordat problema din partea cealalta: ce se intampla cu banii? Aceasta e problema, ca se cer donatii, dar nu se stie ce se intampla cu banii aia, ajung ei la cel care moare de sete?”.

[UPDATE] Pana la data de 15 mai 2012, agentiile, persoanele fizice, echipele formate din companii si agentii trebuie sa propuna o idee creativa de a rezolva aceasta problema, urmand ca cele mai bune 10 dintre ele sa primeasca, intr-o prima etapa, un grant de pana la 100.000 de dolari si sa fie dezvoltate impreuna cu Cannes Chimera – echipa formata din castigatorii de anul trecut ai premiilor Grand Prix de la Cannes Lions, din care fac parte si creativii de la McCann Erickson - un dream-team creativ care sa actioneze ca mentor pentru publicitari in incercarea acestora de a-si pune talentul in slujba gasirii unei solutii la aceasta problema. Cel mai bun dintre aceste proiecte va primi un buget final de 1 milion de dolari, se precizeaza pe site-ul competitiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Aurel Racautanu
acum 12 ani
La ce se refera update-ul?? Daca se poate sa fiti un pic mai expliciti: care este "problema', unde pot fi trimise ideile, etc...


Branded


Related