Ce se intampla cu banii stransi prin proiectele umanitare – tema competitiei Grand Challenge for Communications 2012

Anul acesta, brieful propus de Grand Challenge for Communications, o competitie organizata de Bill & Melinda Gates Foundation in parteneriat cu Cannes Lions, le cere creativilor sa realizeze un proiect care sa rezolve problema perceptiei asupra ajutorului la nivel mondial. Daca majoritatea campaniilor de strangere de fonduri pun accentul pe motivele pentru a dona, ramane insa problema ca cei care s-au implicat in campaniile sociale rareori vad si rezultatele finale obtinute cu ajutorul sumelor stranse. Date despre aceasta competitie au fost prezentate astazi in cadrul unei conferinte organizate de McCann Erickson la care au participat reprezentanti ai Publicis, Next Advertising, Saatchi & Saatchi, Starcom, Brandstalk, GMP, IAA si The Alternative School.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Aurel Racautanu
acum 12 ani
La ce se refera update-ul?? Daca se poate sa fiti un pic mai expliciti: care este "problema', unde pot fi trimise ideile, etc...


Branded


Related