In orice zi petrecuta la birou, Olivier Altmann isi poate intoarce scaunul spre ferestrele lungi pana in podea ca sa vada trecatorii de pe Champs Elysee si turistii adunati la Arcul de Triumf (chiar acolo unde se spune Triomphe). Nascut la Lyon, Olivier si-a inceput cariera in publicitate la FCB Paris, unde a fost copywriter. La Publicis e din 2004, iar din 2009 conduce creatia in toate birourile retelei la nivel mondial. Membru al juriului AdPrint de anul acesta, Chief Creative Officer-ul de la Publicis Worldwide povesteste la AdStory despre brainstormingurile cu fum de trabuc, capul de mistret care vegheaza asupra premiilor castigate, despre momentul care l-a determinat sa lucreze in publicitate si cele care mentin relatia fericita ca in prima zi.
[AdStory] Olivier Altmann (Publicis Worldwide) si biroul sau de pe Champs Elysee
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: