Dragos Stanca despre RoNewMedia 6.0: evolutie, organizare, noutati, teme abordate, promovare

Dragos Stanca despre RoNewMedia 6.0: evolutie, organizare, noutati, teme abordate, promovare

Ajuns la a sasea editie, RoNewMedia isi propune ca anul acesta sa fie primul eveniment local de digital relevant pentru intreaga regiune CEE, nu doar pentru industria autohtona. Cu 3 zile de conferinte (la care vor participa, printre altii, si speakeri de la Facebook, Google, Skype, BBC, Microsoft, Mediacom, Thomson Reuters sau Yahoo!), workshopuri, expozitii, inaugurarea premiilor IAB MIXX Awards, revista dedicata, lansarea platformei ACADEMY si party de final, evenimentul gazduit de Q2M ajunge la statutul de festival cu mai multe componente: de la business, la learning, expo, competitii si chiar entertainment.

Dragos Stanca (Managing partner Q2M / Co-owner PUBLYO / Founder RoNewMedia) vorbeste pentru Digital IQads despre evolutia evenimentului, despre line-up-ul de vorbitori si noutatile acestei editii.

RoNewMedia – evolutie de la editia 1.0 la 6.0.
De regula imi place sa vorbesc despre rezultate dupa, nu inainte de a lansa un proiect.

Vreau sa fiu foarte clar si sa spun ca am fost stimulati de concurenta constanta si onoranta pe care am avut-o pe acest segment, mai ales din partea Webstock, organizat de Evensys, dar si din partea How-To-Web.

Cel mai mult ne-a ambitionat insa WebIT Sofia, un eveniment care s-a dezvoltat interesant, care s-a extins si in Turcia, si care e principalul nostru concurent acum, in noua pozitionare, de eveniment regional, dedicat CEE.

Da, sunt intrunite premisele necesare sa avem nu doar cel mai amplu eveniment RoNewMedia de pana acum, ci si cel mai amplu eveniment de acest tip organizat in Romania pana in prezent.

Toti parametrii spun asta: greutatea speakerilor, durata evenimentului, tematicile acoperite, evenimentele conexe – cel mai important fiind IAB MIXX Awards. Si asa mai departe. Plus: entuziasmul nostru, priceless
Ca evolutie, am inceput in mai 2008. Patru ani si 6 editii mai tarziu, am evoluat atat ca sistem relational, cat si ca format si pozitionare, de la 500 de participanti la prima editie la peste 1.300 de participanti la editia a 5-a.

Principala mea multumire este ca am reusit impreuna cu colegii mei sa pozitionam RoNewMedia ca fiind un eveniment respectabil nu doar pentru Romania, ci si pentru regiune, si sa avem onoarea sa gazduim pentru prima data primele prezentari oficiale la Bucuresti ale "greilor" industriei.

Am avut pentru prima data o prezenta oficiala Yahoo! la prima editie, Google la cea de-a treia editie, Facebook la a cincea si, acum, Skype va vorbi in premiera, pastrand si marile companii care au acceptat invitatia noastra pana acum, plus adaugand speakeri cu greutate, din toate domeniile pe care le propunem anul acesta.

Teme abordate in cele 3 zile de conferinte
Sunt trei zile, fiecare cu tematica proprie: ziua 1 e dedicata search marketing si social media marketing, evident vor fi zile dominate de Google si Facebook. A doua zi e dedicata digital marketingului, mobile si gaming, iar a treia zi vorbeste despre content si e-commerce. Sunt, asadar, 7 tematici impartite in 3 zile.
Suntem onorati sa avem si doua evenimente colaterale, majore, in cadrul RoNewMedia, si anume IAB MIXX Awards si vernisajul expozitiei World Press Photo, care revine in Romania dupa o pauza de 17 ani.

Lucrurile se schimba de la o zi la alta, apar mereu noutati, asa ca cel mai sigur este sa urmariti ce se intampla pe site – www.ronewmedia.ro - si pe pagina noastra de Facebook, www.fb.me/ronewmedia.

Resurse necesare pentru a-i aduce in Romania pe "greii internetului"
Am amanat din noiembrie 2011 pana acum editia a 6-a pentru ca nu am avut line-up-ul dorit. Acum il avem si speram sa fie un eveniment fara cusur. Este complicat, e nevoie de referinte si relatii si recomandari.

Si, nu in ultimul rand, de bani. Sau, mai ales de bani. Sa faci un astfel de eveniment fara spre suta de mii de euro in cont este, practic, imposibil. Din fericire, intr-un an si jumatate, gratie eforturilor colegilor mei, Q2M isi permite sa faca acest efort financiar si sa spere intr-un proiect profitabil.

Evident, suntem recunoscatori si Orange, care este cu noi din prima zi, precum si Microsoft, care sunt deja cu noi de 3 editii. Samsung, Allegro Group Romania, IBM si alti parteneri merita, de asemenea, multumirile noastre.

Cel mai important este, insa, publicul: nu putem creste acest eveniment fara a vinde bilete, bilete care sunt un motor important in dezvoltarea conceptului nostru care tinde, acum, spre un "festival", cu mai multe componente, de la business, la learning, expo si, de ce nu, entertainment.

Competitia IAB MIXX Awards – ce aduce nou pentru piata locala de online
In primul rand, credibilitatea. Dar si formatul si standardele. E plina piata de competitii de acest tip, toata lumea da premii, nimeni nu are insa o metodologie clara, auditata, independenta. Inventam criterii, inventam de toate. Am facut si noi asta, in trecut, dar consideram ca nu mai e de ajuns.

Prin urmare, am semnat acest protocol cu IAB, sa aducem un format clar, criterii clare, auditarea independenta a rezultatelor printr-o companie din big 4 si, deci, sa oferim pietei un etalon si in acest domeniu. Un standard incontestabil care sa rasplateasca valoarea, eficienta, creativitatea in industria digitala.

Daca vreti, mai in gluma, mai in serios, asa cum IAB a stabilit standarde pentru bannere si alte formate publicitare, asta face IAB si prin MIXX Awards: stabileste un standard pentru recunoasterea valorii si performantei in industrie.

O vaza inscriptionata si o diploma poate oferi oricine. Standarde, respect, recunoastere internationala… mai greu.

Nevoi ale jucatorilor de pe piata de online la care raspunde RoNewMedia
In primul rand, raspunde nevoii de know-how si learning. E o piata mult prea dinamica pentru a-ti putea permite sa stai pe loc si sa te opresti din invatat.

In al doilea rand, nevoii de networking: dupa cum se spune, agenda telefonica e cel mai important asset in business, adesea.

In al treilea rand, nevoii de expunere si comunicare eficienta: evenimentul este un excelent prilej de a atrage atentia asupra noilor produse din domeniul digital, de la tehnologii la produse media.

RoNewMedia vs. alte evenimente dedicate online-ului
RoNewMedia difera prin abordarea regionala, nu doar locala – ca adresabilitate. Prin amploare - ca tematici acoperite [social media si search marketing, digital marketing, gaming si mobile, precum si content si e-commerce] si ca declinari ale evenimentului [conferinta, workshops, expo, academy, awards si party] si, mai ales, prin sonoritatea numelor care vorbesc la RoNewMedia: Facebook, Google, Yahoo!, Microsoft, Skype, MSN, BBC, Thomson Reuters, Mediacom, CME si multi altii.

Promovarea evenimentului in celelalte tari CEE
Gratie partenerilor nostri de la Think Digital si IAB, in fiecare tara exista parteneri media dedicati. Daca vreti un compliment meritat, brieful a fost "platforme de tip IQads". Plus site-uri de stiri si business, majore.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related