Eugen Suman (JANDL Bratislava) despre pretestarea campaniilor

Eugen Suman (Associate Creative Director, JANDL Bratislava) vorbeste despre pretestarea campaniilor in cadrul agentiei, dezavantajele practicii, situatiile in care pretestarea este relevanta si cazurile in care a fost ceruta pretestarea.

Pretestarea creatiei naste, de cele mai multe ori, monstri. Asta cand naste pui vii, ca de obicei ii scoate cam morti. Cum sa mai vii, in anno domini 2012, si sa arunci toata puterea ta de decizie asupra nisei ultra-mici din targetul tau care, pentru 500.000 si trei biscuiti, e dispusa sa stea intr-o camaruta si sa-si dea cu parerea despre un domeniu pe care nu-l stapaneste? Imagineaza-ti ce tare ar fi sa se pretesteze operatiile pe creier, componenta nationalei de fotbal si curriculum-ul de universitate. Haos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related