Pentru ca in ultimele saptamani Napolact vorbeste la TV despre casa din deal si cum se pregatesc ardelenii pentru oaspeti, am stat de vorba cu Vasile Alboiu (Creative Director) si Ximena Dragusin (Client Service Director) de la Senior Interactive despre cum au dezvoltat o campanie promotionala nationala cu respect pentru valorile brandului si fara sa foloseasca premii neaparat valoroase financiar, dar cu insemnatate pentru mesajul pe care brandul vrea sa il transmita – "ca odinioara".
IQads: Care au fost obiectivele din brief ale campaniei si cum le-ati legat de conceptul creativ?
Vasile Alboiu: Obiectivul unei promotii este evident in primul rand, vanzarea. Noi nu ne-am dorit sa facem pur si simplu o promotie prin care bagi niste coduri si castigi. Pentru ca asta nu e Napolact. Napolact inseamna in primul rand traditie, inseamna sa faci lucrurile ca odinioara, inseamna partea aia umana si foarte calda care tine de un soi de istorie (dar nu istorie in sensul stiintific, cat mai degraba partea aia de istorie umana, traita si placuta in zonele astea din Ardeal). Si-atunci ne-am gandit ca foarte multi oameni care o sa intre in promotia asta evident ca n-o sa fie din Ardeal. Si atunci poate ca ar fi bine sa le spunem despre ce e vorba in Ardeal sau ce inseamna Ardeal – traditiile, retetele, porturile populare… sa facem un soi de prezentare a Ardealului intr-un mod semi-turistic dar in acelasi timp si foarte uman. Si atunci am zis cum ar fi cel mai bine? Pai hai sa-i ducem intr-o calatorie: sa alegem niste sate din Ardeal in care se pastreaza cel mai bine din punctul nostru de vedere traditiile, sate foarte vechi cu un istoric foarte interesant. Si sa ii ducem pe oameni intr-o calatorie virtuala acolo, unde ei sa invete care sunt traditiile, mestesugurile, oamenii.
Comentarii