Ad'Or 2006 merge mai departe

Vineri, 14 aprilie, a avut loc la sediul Business Media Group o noua intalnire a Comitetului de organizare Ad'Or 2006, la care a luat parte si Adrian Botan, Managing & Creative Director McCann Erickson, revenit in calitate de membru al comitetului. Cu aceasta ocazie s-au luat decizii cu privire la modul de organizare a festivalului Ad'Or 2006 - editia a VI-a.

Incepand cu aceasta editie, RAAA a hotarat ca festivalul Ad'Or sa fie organizat in regim de franciza de catre Departamentul de Evenimente al Business Media Group. Editia 2006 a festivalului este considerata o editie de tranzitie catre un eveniment organizat integral de Business Media Group, Comitetul urmand sa aiba in viitor doar un rol consultativ. In acest mod se doreste ca reprezentantii agentiilor de publicitate sa nu mai fie implicati in procesul de luare a deciziilor, mai ales in privinta alegerii juriului, astfel incat sa se asigure impartialitatea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related