McCann - Agentia Anului la Golden Hammer

McCann Erickson Romania a castigat titlul de "Agentia Anului" la a cincea editie a festivalului international Golden Hammer. Titlul a fost obtinut prin insumarea punctelor obtinute la premiile pe categorii.

In total, McCann Erickson a primit 7 premii (4 de aur si 3 de argint), la trei categorii din cele opt stabilite de juriul festivalului.

Astfel, McCann a obtinut Marele Premiu si Aurul pentru cea mai buna intrare la sectiunea "Spoturi TV" cu TVC-ul "Made in Romania", client MTV si doua Argint-uri cu spoturile "Sprancenele" Connex si "Cainele" realizat pentru brandul Frontline. La categoria "Print", McCann Romania a luat din nou Aurul cu ad-ul "Sf. Mihail" - rochii de mireasa de la Maximum Chic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related