[UPDATE] Graffiti BBDO a colaborat cu New Folder Studio la realizarea campaniei de lansare a bauturii energizante Adrenaline, din portofoliul PepsiCo, campanie ce a cuprins un teaser de 10 secunde si un spot TV de 20 de secunde, stickere cu o ilustratie anamorfica la statiile de metrou de la Victoriei si Unirii, postere afisate in campusuri si universitati, stickere cu mesaje contextuale lipite in universitati, campusuri universitare, zone pietonale, metrou, autobuze etc.
Online, brandul comunica pe pagina de Facebook Adrenaline Romania si pe site-ul adrenaline-md.ro.
"Insightul de la care porneste campania se refera la o situatie in care fiecare dintre noi s-a regasit cel putin o data: momentul de dinainte de 'acel' moment, cand iti bate inima cu putere si incerci sa te aduni pentru ce urmeaza. Cand te afli in fata unei provocari, fie ca trebuie sa tii o prezentare live in fata a o suta de oameni sau sa faci bungee jumping, ai nevoie de un 'kick' inainte sa pornesti la drum. Adrenaline este acel impuls, indiferent care este provocarea pe care vrem sa o ducem la bun sfarsit", a explicat Alecsandra Roman (Strategic Planner, Graffiti BBDO).
Comentarii