[UPDATE] Continuand legatura dintre brand si romani, McCann Erickson a lansat astazi un nou spot pentru ciocolata ROM Autentic. Noul concept creativ continua platforma de comunicare existenta, exploatand acum practica de a incepe lucrurile si a le lasa neterminate si aduce cu sine si comunicarea unui beneficiu al produsului care nu a mai fost exploatat pana acum in executiile ROM – acela de energie. In afara de spot, campania mai cuprinde executii online si outdoor si se desfasoara in perioada 6 aprilie - 17 mai 2012.
Spotul prezinta mai multi protagonisti de varste si statute sociale diferite care incep diverse lucruri pe care le lasa neterminate – o trecere de pietoni care este vopsita doar pe jumatate, o sesiune de "tras de fiare" intrerupta si o prezentare a carei autoare ajunge repede pe Facebook.
Comentarii
spotul are chiar un avantaj clar: la nevoie se poate refolosi, inlocuind ciocolata ROM cu orice alt produs al carui consum iti da cat de cat un zvac, de la Viagra la ardei iute...sau un sut bine plasat!