[UPDATE] Possible Worlwide a ales ca partener pentru Europa Centrala CarnationGroup

[UPDATE]: Possible Worldwide, o companie WPP Digital, a anuntat astazi achizitionarea CarnationGroup, una dintre cele mai premiate agentii digitale creative din Europa Centrala, si va adauga birouri in Budapesta, Viena si Bucuresti, informeaza un comunicat emis de CarnationGroup.

Krisztian Toth va continua sa fie CEO si Director de Creatie al CarnationGroup, care va functiona ca un brand independent sub Possible Worldwide.ca.

In portofoliul digital al CarnationGroup se afla brand-uri multinationale ca AIR FRANCE/KLM, Coca-Cola, Procter&Gamble, Telenor, Tesco si companii regionale, cum ar fi, Chello Media, Delaco si MOL. De la lansare, din 1997, agentia a primit peste 100 de premii nationale si dintre care cele mai recente fiind: CEE Creative Agency of the Year la Webit, Deloitte Technology Fast 50, numeroase premii Effie, mai multe premii Webbie, un FWA si nominalizarea la Premiile Guardian, categoria Digital Innovation.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related