PR-ul este o forma complexa de publicitate

interviu cu Nora Ionita, Managing Director Lowe PR
La inceputul acestei luni, pe 4 aprilie, Lowe a anuntat desprinderea departamentului de PR intr-o companie de sine statatoare, sub denumirea de Lowe PR. Despre ce isi propune agentia am vorbit cu Managing Directorul companiei.

IQads: De ce tocmai acum desprinderea departamentului de PR si constituirea agentiei specilizate Lowe PR?
Nora Ionita: Pur si simplu am simtit ca a venit momentul potrivit. Lucrurile mergeau foarte bine in departamentul de PR, de cand am venit eu, acum un an si ceva. Ca departament de PR in cadrul unei agentii de publicitate aveam un statut foarte clar, drumuri foarte clare, clienti unii numai de PR, altii comuni cu agentia de publicitate. Simti pur si simplu ca e momentul sa te desprinzi. Uitandu-ne la cifre si in afara putin, cam asta este si tendinta pe piata. Majoritatea agentiilor de publicitate incep sa puna accentul fie pe departament, sa il intareasca, pentru ca PR-ul incepe sa capete substanta, fie chiar pe desprinderea lui si formarea unei companii. Pur si simplu a venit momentul. Putem sa facem acest pas acum sau sa asteptam pana in toamna. Vara nu prea este momentul pentru lansari. Si am decis sa o facem acum. "It's now or never", am simtit ca este ceea ce trebuie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related