Concurs care incurajeaza reciclarea, lansat de Grolsch

Kubis Interactive a lansat pentru Grolsch concursul de UGC "Decat sa o arunci la cos, mai bine o reciclezi artistic", in cadrul caruia publicul este incurajat sa conceapa modalitati de reutilizare a sticlei de Grolsh sau mijloace de transformare a ei intr-un obiect artistic, potrivit unei informari din partea companiei. Concursul este gazduit de platforma Breslo.ro.

Participantii la concurs care i-au gasit alta intrebuintare sticlei de Grolsch sau au transformat-o in obiect artistic trebuie sa incarce pe pagina de concurs fotografii cu proiectul lor. Concurentii se pot inscrie in perioada 2 aprilie – 23 aprilie, iar castigatorii vor fi validati pe 24 aprilie, in functie de numarul de voturi. Obiectele alese castigatoare vor fi expuse in vitrina Energiea Pub.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related