Tatal lui Chong Gong cel mare si lichidul magic romanesc

Tatal lui Chong Gong cel mare si lichidul magic romanesc

Vorbeam acum ceva timp cu prof. Dr. Vintila Mihailescu despre cum reflecta publicitatea romaneasca imaginea tinerilor, iar dumnealui spunea ca dincolo de o prezentare mai mult sau mai putin veridica, publicitarii romani vor neaparat sa spuna o poveste si ca ar prefera sa li se taie din salariu decat sa li se scurteze sau rupa din poveste.

De conversatia asta mi-am amintit cand am vazut prima data noul spot Bucovina - creatie Leo Burnett, care parea ca nu se mai termina. Majoritatea celor care l-au vazut au facut cunostinta prima data cu el in timpul unei pauze a emisiunii Romanii au Talent de vineri. Advertising-wise e de la sine inteles ca nu oricine isi permite sa isi aseze brandul acolo si cu atat mai mult pentru un interval de 2 minute si ceva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Sorin Andreescu
acum 12 ani
dragutz :))

Adrian Oprea
acum 12 ani
Frumushel da chiar era necesar sa scoata moshu' din tolba un PET de Bucovina?
Eli Maah
acum 12 ani
faina/mergea un ulcior cu apa dar e faina si asa



Branded


Related