Andrei Tripsa: "E greu de definit ce a insemnat 'Etichete de casa' - idee de PR? Idee de viral? Idee de design de packaging?"

Andrei Tripsa: "E greu de definit ce a insemnat 'Etichete de casa' - idee de PR? Idee de viral? Idee de design de packaging?"

Asa cum ne-au obisnuit deja bunicii si parintii, cand eram mici, sa mancam dulceata din borcane de mustar, asa ne aflam acum in postura de a fi serviti sau a servi niste vin de casa "de la mama" dintr-o sticla de bautura racoritoare sau apa minerala. Pornind de la aceasta observatie, Three a ales sa promoveze proiectul ROD (ROmanian Design, un proiect Carturesti) intr-un mod apropiat sufletului romanului, creand niste etichete de casa pentru sticlele lui de must, tuica sau vin de casa. ROD isi doreste sa expuna, sa promoveze si sa vanda design romanesc creand un targ de produse in mansarda Carturesti. Astfel vrea sa ajute la crearea unei piete de desfacere, promovarea designerilor prin intermediul evenimentelor dedicate si crearea unor branduri autohtone. Am discutat cu Andrei Tripsa (Creative Partner, Three) despre lucrul la etichetele de casa, dar si despre nea Marian, cel care explica in mai multe clipuri de pe YouTube cum se face rebrandingul la tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related