Brandstalk a dezvoltat la inceputul primaverii campania de lansare exclusiv online a celor mai noi 4 parfumuri Coty din gama Elite Models - Paris Darling, London Queen, New York Muse si Rio Glam Girl, informeaza un comunicat emis de Brandstalk. Lansarea s-a facut printr-o aplicatie de Facebook prin care utilizatorii puteau trimite diplome de "prietena de elita". Aplicatia a putut fi accesata intre 1 februarie si 15 martie si a adus aproape 20.000 de fani noi pe pagina de Facebook Essences by Coty, dintre care aproape 3.000 au folosit aplicatia si au trimis diplome.
Solutia gasita de agentie a pornit de la identitatea gamei Elite Models by Coty ce este destinata tinerilor sub 25 de ani si de la faptul ca internetul reprezinta o activitate importanta pentru tinerele de astazi pentru care deciziile se sprijina pe aprobarea celor din jur. Astfel, agentia si-a propus sa creeze o legatura intre numele parfumurilor Elite Models si valorile importante pentru publicul tinta.