Incepand cu luna aprilie brandurile pot apela la publicitatea pe Skype si in Romania prin intermediul Think Digital, informeaza un comunicat emis de Thinkdigital.
Platforma ofera utilizatorilor posibilitatea conectarii cu conturile de Facebook. Astfel, cei care au cont pe Skype vor putea sa isi vada wall-ul de Facebook, sa citeasca si sa updateze statusuri. Pe de alta parte, utilizatorii de Facebook vor putea sa initieze video chat-uri cu cei care au conturi de Skype sau chiar de a-si asocia ID-ul de Skype cu identitatea de pe Facebook.
Conform statisticilor in Romania sunt peste 1 milion de utilizatori ce folosesc zilnic Skype-ul, fie pentru a discuta despre afaceri fie pentru a discuta cu familia si prietenii. In acest sens, platforma ofera posibilitatea brand-urilor de a se conecta cu consumatorii, prin intermediul aplicatiilor de tip video, text sau voce. Audienta Skype este preponderent formata din tineri ce activeaza in domenii de afaceri, cu un venit peste mediu si care detin conturi si pe alte retele de socializare, fiind astfel mai predispusi sa urmeze un brand si sa devina fani.