Daca acum doua saptamani, nici macar un sfert dintre companiile prezente pe Facebook nu adoptasera Timeline-ul, acum, cand 30 martie bate la usa, companiile din intreaga lume incep sa-si activeze si sa-si puna la punct paginile de brand.
Din 30 martie toata lumea trece la Timeline sau cel putin asa ne anunta Facebook. Noul layout, chiar daca nu prea placut de utilizatori, a ajuns sa fie familiar in randul acestora, dupa ce, in urma cu cateva luni, a inceput sa fie disponibil pentru paginile personale.
Si, chiar daca destul de multa lume nu-si doreste aceasta tranzitie, considerand noul design greoi si deloc user-friendly, noul layout prezinta o unealta de marketing foarte avantajoasa pentru branduri, iar acestea sunt doar cateva dintre motive:
- Timeline permite companiilor sa fie creative in comunicarea brandului;
- Timeline permite promovarea adecvata a momentelor importante din istoria brandului, prin intermediul Milestones.
- Timeline pune mare accent pe fotografii. Conform statisticilor, cea mai buna rata de raspuns pe Facebook o au fotografiile.
- Timeline permite brandurilor sa-si promoveze mai intens anumite postari, prin intermediu functiei “pin to top”.
Comentarii
https://www.facebook.com/currentmoviereleases
https://www.facebook.com/AbigailDoom
sau asa
https://www.facebook.com/absynthemoon