Marile branduri folosesc TIMELINE inteligent

Marile branduri folosesc TIMELINE inteligent

Daca acum doua saptamani, nici macar un sfert dintre companiile prezente pe Facebook nu adoptasera Timeline-ul, acum, cand 30 martie bate la usa, companiile din intreaga lume incep sa-si activeze si sa-si puna la punct paginile de brand.

Din 30 martie toata lumea trece la Timeline sau cel putin asa ne anunta Facebook. Noul layout, chiar daca nu prea placut de utilizatori, a ajuns sa fie familiar in randul acestora, dupa ce, in urma cu cateva luni, a inceput sa fie disponibil pentru paginile personale.

Si, chiar daca destul de multa lume nu-si doreste aceasta tranzitie, considerand noul design greoi si deloc user-friendly, noul layout prezinta o unealta de marketing foarte avantajoasa pentru branduri, iar acestea sunt doar cateva dintre motive:
- Timeline permite companiilor sa fie creative in comunicarea brandului;
- Timeline permite promovarea adecvata a momentelor importante din istoria brandului, prin intermediul Milestones.
- Timeline pune mare accent pe fotografii. Conform statisticilor, cea mai buna rata de raspuns pe Facebook o au fotografiile.
- Timeline permite brandurilor sa-si promoveze mai intens anumite postari, prin intermediu functiei “pin to top”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

Attila Bögözi
acum 12 ani
uite asa :)

https://www.facebook.com/currentmoviereleases

Razvan A
acum 12 ani
sau asa

https://www.facebook.com/AbigailDoom

sau asa

https://www.facebook.com/absynthemoon



Branded


Related