BrandTailors a obtinut 2 premii Gold si 1 premiu Bronze in cadrul Transform Awards 2012, competitia europeana dedicata rebrandingului, repozitionarii si tranformarii de brand, pentru proiectele dezvoltate pentru clientii Tiriac Holdings si Naturlich (Larix).
Cu 2 nominalizari, proiectul de rebranding dezvoltat de BrandTailors pentru Tiriac Holdings a obtinut un premiu Gold la categoria Best rebrand by region: Eastern Europe si un premiu Bronze la categoria Best Brand Consolidation.
"Pentru faptul ca simbolul acestui brand este un blazon ce sintetizeaza valorile care stau la baza unui persona brand, proiectul de rebranding Tiriac Holdings este unul fara precedent atat pe piata romaneasca, cat si pe cea est-europeana. Nominalizarea acestui proiect in cadrul unui festival international a venit firesc; dupa mai bine de doi ani in care echipa condusa de Valentin Safta (Marketing Director, Tiriac Holdings) si echipa BrandTailors s-au ambitionat sa creeze si sa implementeze o solutie atat de controversata, iata ca un juriu format din adevarati specialisti in aceasta disciplina recunoaste valoarea acestui proiect. Sunt mandra de intreaga echipa pe care am condus-o si multumesc atat celor care cred si practica, in fiecare zi la BrandTailors, abordarea strategica drept fundament al branding-ului, cat si celor care au ales altceva!", a declarat anterior Beatrice Danis (Managing Partner, BrandTailors) pentru IQads.
De asemenea, proiectul pentru Naturlich (Larix) a fost premiat cu Gold la categoria Best creative strategy.
Despre acest proiect, Beatrice Danis spune ca "Transformarea brand-ului de retail din portofoliul companiei Larix in ceea ce astazi se numeste Naturlich a fost un proiect de mare importanta pentru increderea in sine a fiecarui membru din echipa BrandTailors. Odata cu crearea brand-ului Naturlich, am demonstrat definitiv ca stim sa lucram brand-uri de retail la fel de profesionist ca brand-urile de produs pe care le-am dezvoltat in ultimii 8 ani. Proiectul Naturlich este unic prin faptul ca, pentru prima data, unei companii de consultanta de brand din Romania ii este incredintata transformarea totala a unui brand de retail, inclusiv schimbarea numelui acestuia".