La intrebarea asta majoritatea agentiilor si-ar scoate plannerii, copywriterii si art directorii din dotare si-ar pune la cale un plan de bataie pentru o campanie. Ogilvy Brazilia a ales sa raspunda la provocarea lansata de JAC Motors cu un experiment care s-a intins pe 3239 de kilometri si cinci tari: Chile, Argentina, Uruguay, Paraguay si Brazilia. Pentru a pregati propunerea de lansare a masinilor JAC Motors in Brazilia, echipa Ogilvy a decis sa mearga pana in cea mai apropiata tara unde masina era deja pe piata (care intamplator era la peste 3000 de kilometri distanta) si sa o testeze pe parcusul intregului drum inapoi. Saga celor sase de la Ogilvy a inceput cu achizitionarea a patru masini JAC Motors, care au trecut prin vant, grindina si inundatii pentru a duce sarcina la bun sfarsit. Iar la final au prezentat un documentar in trei parti (1, 2, 3) care i-a ajutat sa castige un cont de 42 de milioane de dolari.
Cat de departe poate merge o agentie pentru castigarea unui pitch?
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: