In fereastra dintre programul obisnuit de munca si prezentarile la un nou pitch, Bogdan Moraru (Creative Director, Propaganda) a povestit aseara in cadrul IQads Kadett o parte dintre povestile din spatele campaniillor cu care agentia a castigat la BestAds.
In ceea ce priveste campania Radio Guerrilla - "Romana de Romania", Bogdan Moraru a povestit ca toate campaniile bine executate se datoreaza si clientului pentru care au lucrat. Si a adaugat ca "la Radio Guerrilla lucrurile sunt destul de simple. Ei vor sa comunice implicarea asta sociala. Nu vor sa comunice neaparat despre radio-ul lor, ei vor sa se ia de tot ce se intampla in jur. Gen 'gen'".
Despre "Delfini maidanezi in Dambovita", Bogdan Moraru a povestit ca a fost cel mai viralizat viral din Romania, dar ca pentru a crea delfinii creativii au depasit mai intai ideile care includeau caini, porci si ursi. Si au decis sa imbunatateasca ideea delfinilor care traiesc in Dambovita si sunt hraniti cu covrigi Boromir cu doua personaje care, pana la urma, au dat savoare clipului: "Sunt unii care hranesc delfinii astia cu covrigii de care te bucuri dar pe care nu-i cumperi. Dar ce au in plus? Si am ajuns la concluzia ca ar fi misto sa fie din Moldova", a declarat Bogdan Moraru.
Din culisele filmarilor clipului tot Bogdan Moraru a povestit: "Camera aia care pare ca e in mana unuia dintre astia doi nu este, era altcineva care filma. Aia doi (n.r.: cele doua persoane care se vad pe celalalt mal) care erau acolo sunt colegii nostri. E tare ca in toata joaca asta dementa nu s-a oprit nici dracu’ macar sa se uite".
Intrebat despre gasirea conceptului campaniei "Tipologii de oameni cu care imparti covrigii fara sa vrei, desi asta nu te deranjeaza cu nimic" pentru Covrigii de Buzau, Bogdan Moraru a spus ca "in general campaniile care iau premii si sunt misto nu sunt facute pentru festival, sunt facute sa placa oamenilor". Iar succesul campaniilor se datoreaza si increderii pe care clientii au aratat-o agentiei.
In ceea ce priveste cererile din partea clientului, Bogdan Moraru a spus ca si-au dorit cresterea vanzarilor. Iar echipa care a lucrat pentru Boromir a concluzionat ca era necesara recupererea consumatorilor care optasera pentru branduri asemanatoare. "Intr-o piata in care ei oricum erau cei mai tari, chiar daca ceilalti tot mancau din ei, nu aveau nevoie sa castige locul 1. Erau locul 1. Aveau nevoie sa ii ia inapoi si pe cei care au plecat catre alte branduri", a declarat Bogdan Moraru.
In ceea ce priveste comunicarea puternica in mediul online pentru Boromir, Bogdan Moraru a spus ca era necesara pentru atragerea publicului tanar, care inseamna o mare parte din targetul de covrigi, spre exemplu. Astfel ca partea de online a fost gandita special pentru acest target, desprinzandu-se in acelasi timp din pozitionarea brandului "Imparte bucurii".
Desenarea si coacerea literelor care aveau sa devina textele de pe impartebucurii.ro, crearea unor clipuri care prezentau metodele mai 'neconventionale' de preparare ale produselor Boromir (adica bucatari care canta la chitara sau pot sa-si snopeasca atacatorii cu miscari de karate in timp ce framanta cozonac) au fost mijloace de a transforma brandul Boromir intr-unul mai atragator si pentru utilizatorii de internet.
"Site-ul impartebucurii.ro e site-ul in care isi varsa ei toate campaniile, toate promotiile, un site care nu este dedicat produselor. Nu este un site dedicat celor care vor sa cumpere cantitati mari, este un site pentru consumatorul care in timp ajunge sa spuna ca Boromir este un brand cool", a concluzionat Bogdan Moraru.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.