Daca va zic ce planuieste sa faca Dan Dumitrescu atunci cand o sa aiba prea multi bani ca sa ii mai pese de ei, riscati sa nu mai munciti deloc azi. De cand e mare si poate sa se joace in voie, Dan si-a petrecut o parte din anii creativi in strainatate, dar de ceva timp s-a intors in tara, iar de 4 ani e Managing Partner la AdVenture si Commercial Manager la Stratego. Si e pasionat de ecologie si muzica, cum stie oricine a vazut macar in treacat ce scrie pe blog sau posteaza pe Twitter si cum va puteti convinge din ce povesteste mai jos la AdLife.
Am 39 de primaveri creative (mama jura ca am fost "creativ" de mic).
Am copilarit pe strazile din Bucuresti. Cand eram mic, voiam sa devin mare, sa pot sa ma joc cat vreau eu.
Am chiulit de la orele de munca "patriotica". In liceu eram tipul ala haios…sper.
Am castigat primul salariu de la Philip Morris, unde am facut un turneu free pe litoral cu Holograf, Compact si Iris, si l-am cheltuit rapid. Cand o sa am multi bani si nu o sa mai fiu nevoit sa muncesc, o sa ma mut pe un velier si o sa ma plimb in jurul lumii intr-o vara permanenta.
Nu am avut un prim job in publicitate, tocmai intrasem intr-un sabat de 6 luni si la o bere cu 3 prieteni am creionat pe un servetel agentia.
In paralel, mai ofer consultanta in marketing si vanzari, din categoria "old habits die hard".
Primul brief la care am creat ceva de care am fost multumit a fost campania de primavara pentru DERO.
Proiectul care nu mi-a iesit (desi tare mi-as fi dorit) este rebranding-ul EUREKO.
Imi amintesc si acum ziua in care m-am hotarat sa ma intorc in tara.
As fi vrut sa mi se fi spus mai devreme ca vine criza.
Relationship status cu publicitatea: it’s complicated.
Cea mai tare campanie internationala este Probably the best beer in the world pentru ca e onesta, dar are tupeu.
Cea mai tare campanie din Romania este si ramane "Dorel, da mai cu talent" pentru ca este prezenta zilnic pe santierele patriei noastre.
Cea mai buna comunicare de brand o are Orange. Imi place pentru ca imi place.
Ad-urile mele favorite:
Spot TV: Harley-Davidson – "Live by it". It’s more then a commercial, it’s a way of living. Ride hard or stay home.
Spot online: Carlton Draught – "A big ad". Sa risti tot bugetul de campanie (milioane de $) doar pe productia spotului sperand sa devina viral mondial inseamna ca stii al dracului de bine ce faci.
Print: ABSOLUT – "ABSOLUT Bowie". Ziggy este intr-adevar the absolute bowie, cine nu intelege are de ascultat/recuperat 20 ani de muzica.
Altele: Beds Are Burning – "TckTckTck - Time for Climate Justice". Sa pui o cauza sociala pe muzica lui Midgnight Oil arata ca stii sa relationezi cu targetul exact acolo unde este el vulnerabil (pasiuni - muzica), iar mix-ul e de nota 10.
Visez sa castig un premiu la Gala Societati Civile.
Cartea de care spun ca e preferata mea este 4-Hour Workweek (Tim Ferriss).
Cartea care este de fapt preferata mea e Tratat de Dezinformare (Vladimir Volkoff).
La mine in history-ul de la browser apare cel mai des nme.com.
Dau mai tare cand aud melodiile de la Jack White.
As vedea de 10 ori filmul Once upon a time in America.
Incerc sa nu ratez nici un episod din SOA (Sons of Anarchy).
Cand nu lucrez, imi place sa ma joc.
Poate dai peste mine la Partidul Ecologist Roman.
Colectionez dopuri de pluta de la sticlele de vin baute cu prieteni si biletele de la concertele vazute.
Cheltuiesc prea mult pe vacante.
Pierd prea mult timp cu zdranganitul la chitara.
Statusul de pe Facebook cu cele mai multe like-uri este "Dupa codul portocaliu cred ca vine codul pantone."
O replica buna de agatat e "Hai sa mergem voluntari la o plantare".
O poza din alta perioada: smooth transition de la PlayStation la Playful Parenting.