UniCredit, in calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League, a lansat in februarie campania globala "We Will Fix It", informeaza un comunicat emis de companie. Campania isi propune sa le ofere fanilor fotbalului solutii pentru a putea urmari meciurile campionatului fara sa-si neglijeze indatoririle zilnice. In Romania, campania se desfasoara in perioada 19 martie – 30 aprilie 2012 si este comunicata prin intermediul paginii de Facebook UniCredit Tiriac Bank si pe microsite-ul www.unicredit-tiriac.ro/ucl.
Consumatorii sunt incurajati sa posteze pe microsite sau pe pagina de Facebook ce anume ii impiedica sa vada Finala UEFA Champions League care va avea loc pe 19 mai. Pe 1 mai un juriu va decide care este problema care va fi rezolvata de echipa UniCredit Fix It, iar castigatorul va fi notificat desi rezolvarea problemei va ramane o surpriza. Autorii primelor 300 de probleme inscrise si validate vor fi recompensati cu rucsacuri, mingi, sepci si alte premii cu insemnele UEFA Champions League. De asemenea, consumatorii isi pot inscrie prietenii.