In cadrul campaniei "We Will Fix It" echipa UniCredit si Luis Figo rezolva problemele fanilor care nu pot urmari meciurile UEFA Champions League

UniCredit, in calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League, a lansat in februarie campania globala "We Will Fix It", informeaza un comunicat emis de companie. Campania isi propune sa le ofere fanilor fotbalului solutii pentru a putea urmari meciurile campionatului fara sa-si neglijeze indatoririle zilnice. In Romania, campania se desfasoara in perioada 19 martie – 30 aprilie 2012 si este comunicata prin intermediul paginii de Facebook UniCredit Tiriac Bank si pe microsite-ul www.unicredit-tiriac.ro/ucl.

Consumatorii sunt incurajati sa posteze pe microsite sau pe pagina de Facebook ce anume ii impiedica sa vada Finala UEFA Champions League care va avea loc pe 19 mai. Pe 1 mai un juriu va decide care este problema care va fi rezolvata de echipa UniCredit Fix It, iar castigatorul va fi notificat desi rezolvarea problemei va ramane o surpriza. Autorii primelor 300 de probleme inscrise si validate vor fi recompensati cu rucsacuri, mingi, sepci si alte premii cu insemnele UEFA Champions League. De asemenea, consumatorii isi pot inscrie prietenii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related