Aerobicuratenia, conceptul campaniei „Ritm si premii pe alese”, creata de McCann Erickson pentru Cif si Domestos

Promotia „Si harnici si darnici”, desfasurata de Cif si Domestos, este comunicata in cadrul unei campanii create de Grupul McCann Erickson, informeaza un comunicat emis de agentie.

"Am plecat de la ideea ca, atunci cand ai produsele potrivite, curatenia devine un pretext, nu o corvoada. Un pretext pentru workout, de exemplu. Pus intr-un concept denumit Aerobicuratenia, ideea a castigat pitch-ul de creatie si a capatat apoi o nota de musical, care o face memorabila si o leaga mai bine de premii", a declarat Radu Pilat (Chief Creative Officer, Momentum).

Campania e sustinuta online prin website-ul de promotie www.siharnicisidarnici.ro si pe paginile de Facebook Cif si Domestos Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related