Articole care nu sunt doar momente de respiro intre nuduri

Articole care nu sunt doar momente de respiro intre nuduri

Cand ziceti Playboy care sunt primele cuvinte care va vin in minte? Articole interesante si femei frumoase. In ordinea asta. Stiam. Voiam doar sa fiu sigura. Se pare nu toata lumea e asa avizata ca noi si mai sunt unii care inca asociaza Playboy-ul cu fotografii cu femei goale, chiar daca in public toata lumea recunoaste ca urmareste articolele (cum recunosteam si eu ca vreau cablu ca sa ma uit la Discovery, nu la Cartoon Network). Ca sa puna capat unor astfel de perceptii gresite, Playboy Africa de Sud a lansat o campanie de printuri create de Y&R – cu copy-ul 'More than just a centerfold' - prin care sa isi castige renumele de publicatie serioasa, cu articole care nu sunt doar momente de respiro intre nuduri.

Poate ca unii dintre noi s-ar fi asteptat ca in campanie sa fie mai vizibile subiectele dezbatute, autorii, personalitatile intervievate. Dar nu.

S-a mizat pe subtilitate. Pe inteligenta cititorilor care se vor simti flatati observand ca li s-a spus discret ca nu sunt considerati niste barbati care hapaie poze cu femei goale, ca Playboy stie ca ei pot sa remarce dincolo de nud inca un star: articolul ala atat de bine scris ca ramai tintuit citind, nu privind.

Dar asa, dupa momentul de implinire intelectuala, parca tot cu niste printuri cu nuduri superb fotografiate raman in minte. Si tot cu gandul ca imi spun de articole, dar imi arata nuduri. Ca se vede reusita fotografului, nu a copywriter-ului. Ziceti si voi, mi se pare doar mie?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related