GolinHarris, HyperActive si Lowe&Partners au contribuit la realizarea campaniei "Mother’s Day” pentru Kinder Chocolate

GolinHarris a conceput campania "Mother’s Day”, care a fost construita pe platforma mamicadetoatalauda.ro, dezvoltata anul trecut pentru Kinder Chocolate de catre HyperActive, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Creatia si managementul de proiect au fost realizate de Lowe&Partners. Prin intermediul campaniei, care s-a desfasurat in perioada 5 – 11 martie, copiii au fost incurajati sa-si declare prin gesturi simple dragostea pentru mamele lor.

 

“Conceptul campaniei a plecat de la insight-ul ca toti prichindeii isi iubesc mamele si si-ar dori sa le multumeasca pentru tot ce fac pentru ei in fiecare zi, insa sunt prea mici si nu au prea multe optiuni. De aceea ne-am gandit sa le oferim sansa de a-si exprima dragostea live si de a-si rasfata mama ajutand-o sa castige marele premiu”, a declarat Alina Popa (Manager, Consumer Division, GolinHarris Bucuresti).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related