Daca te afli printre cei 99.99% din oameni care nu detin un master in finante, sunt sigura ca ti s-a intamplat cel putin o data sa te simti prins in hatisul financiar al bancilor, sa te copleseasca un contract scris cu marimea de font 6 sau sa vrei sa-l bati pe omul de la ghiseu care incearca sa-ti explice ceva in timp ce tu il vezi ca pe un robot venit de pe alta planeta, vorbitor al unui dialect pe care l-ai mai auzit, dar niciodata nu l-ai inteles.
Asa sunt majoritatea bancilor.
Tocmai de aceea, in ultimul timp, au inceput sa incerce din ce in ce mai mult sa isi promoveze fata umana, pe care noi, clientii, nu credeam ca o au. Pornind de la tot felul de insight-uri despre consumator, cum ar fi faptul ca oricati ani am avea, ne simtim mici si ametiti de fiecare data cand mergem la banca sau ca ii vedem pe oamenii de acolo ca pe niste hoti gata sa ne jefuiasca cu zambetul pe buze, bancile si-au schimbat discret, dar sigur, comunicarea.