Primul brand care isi doreste sa fie cat mai putin vizibil

Primul brand care isi doreste sa fie cat mai putin vizibil

Da, ati citit bine si nu este o farsa. Primul exemplar de client care vrea cat mai putina vizibilitate a fost descoperit in zilele noastre in Europa continentala. In Germania, tara de referinta pentru Mercedes-Benz, o masina a fost promovata printr-o campanie din care ea lipsea in majoritatea timpului.

Ok, recunosc, asa cum ati suspectat deja, e ceva la mijloc. Nici un brand nu isi doreste sa ramana cu adevarat invizibil la final, ci doar sa  obtina ce si-a propus si sa transmita mesajul intr-un mod cat mai memorabil detinatorilor de cash din target – iar asta poate implica si partial invizibilitate. Pentru a transmite faptul ca noul prototip F-Cell este practic invizibil pentru mediul inconjurator, agentia Jung von Matt s-a gandit sa integreze masina atat de bine in mediu incat sa fie cu greu observata. Acoperind o parte a masinii cu camere de luat vederi profesionale si cealalta parte cu LED-uri ce formau un ecran, creativii au reusit sa transmita imaginile astfel incat masina sa para ca nu exista. Momentul in care chiar trecatorii chiar realizau ca acolo e o masina, era, cum ar zice alt brand, priceless. Priviti si minunati-va!

Ca intotdeauna, e vorba de o idee simpla care ne face sa ne intrebam cu invidie si poate si putina admiratie “oare eu de ce nu m-am gandit la asta?”. S-ar putea sa credeti ca in urma unei executii asa spectaculoase nimeni nu va retine beneficiile produsului, ci doar “unde a ajuns tehnologia, domne’!”. Dar iata cum o idee tehnologica simpla se traduce intr-o activare de BTL geniala ce devine virala online, depasind granitele tarii in care a fost gandita.

Asa ca, brandurilor, sa va ascundeti bine!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related