Printesa Xenia Gabriela Florence Sophie a Saxoniei este protagonista celei mai noi campanii de promovare a saltelelor Ikea

Ikea promoveaza noua sa linie de saltele prin intermediul unor ad-uri de presa ale caror protagonist este printesa Xenia Gabriela Florence Sophie a Saxoniei si prin intermediul sponsorizarii emisiunilor de seara Absolute Radio, potrivit unui articol campaignlive.co.uk. Conceptul campaniei realizate de Mother este gasirea somnului ca de printesa. Vizeum a realizat media planning-ul.

Campania porneste de la ideea conform careia publicul considera alegerea unei saltele o sarcina plictisitoare, potrivit Kemi Anthony (Advertising Manager, IKEA). Pentru campanie, printesa a folosit ghidul pentru saltele Ikea si a testat produsele recomandate. Experimentul a fost surprins in fotografii de Jo Metson Scott.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related