Campanie de imagine creata de Leo Burnett cu ocazia redeschiderii Muzeului National Grigore Antipa

Campanie de imagine creata de Leo Burnett cu ocazia redeschiderii Muzeului National Grigore Antipa

Cu ocazia redeschiderii Muzeului National Grigore Antipa, Leo Burnett a creat campania de imagine "Antipa. Natura intalneste tehnologia", care li se adreseaza celor care au vizitat muzeul in copilarie, dar nu au mai revenit dupa aceea, informeaza un comunicat emis de Leo Burnett Group.

Campania atrage atentia asupra faptului ca muzeul este acum modernizat, dar isi pastreaza esenta de muzeu de istorie naturala. Aceasta se deruleaza incepand cu luna martie a acestui an si cuprinde creatii pentru TV, radio, OOH si internet.

"Ne bucuram ca putem sa fim din nou de ajutor Muzeului Antipa, un brand de care ne leaga atatea. Anul acesta, venim cu o campanie care-si doreste sa faca cunoscuta modernizarea muzeului. Istoria naturala si tehnologia isi dau intalnire la Antipa. Adica ceva ce este foarte vechi alaturi de ceva foarte nou. Din aceasta alaturare ne-au iesit niste printuri cu exponate care se exprima ca pe Facebook spoturi cu animalutze care au diverse reactii in contact cu tehnologia sau aplicatii in care iti poti afla stramosul foarte foarte indepartat. Una peste alta, o campanie simpatica pentru un muzeu pe cat de serios, pe atat de cool", a explicat Carmen Tiderle (Director de creatie, Leo Burnett). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related