Cu ocazia redeschiderii Muzeului National Grigore Antipa, Leo Burnett a creat campania de imagine "Antipa. Natura intalneste tehnologia", care li se adreseaza celor care au vizitat muzeul in copilarie, dar nu au mai revenit dupa aceea, informeaza un comunicat emis de Leo Burnett Group.
Campania atrage atentia asupra faptului ca muzeul este acum modernizat, dar isi pastreaza esenta de muzeu de istorie naturala. Aceasta se deruleaza incepand cu luna martie a acestui an si cuprinde creatii pentru TV, radio, OOH si internet.
"Ne bucuram ca putem sa fim din nou de ajutor Muzeului Antipa, un brand de care ne leaga atatea. Anul acesta, venim cu o campanie care-si doreste sa faca cunoscuta modernizarea muzeului. Istoria naturala si tehnologia isi dau intalnire la Antipa. Adica ceva ce este foarte vechi alaturi de ceva foarte nou. Din aceasta alaturare ne-au iesit niste printuri cu exponate care se exprima ca pe Facebook spoturi cu animalutze care au diverse reactii in contact cu tehnologia sau aplicatii in care iti poti afla stramosul foarte foarte indepartat. Una peste alta, o campanie simpatica pentru un muzeu pe cat de serios, pe atat de cool", a explicat Carmen Tiderle (Director de creatie, Leo Burnett).