Making of Ursus - Pride
Ziua I Creatia de la brief la idee
brief, insight, chinurile facerii, variante la care s-a renuntat
Brieful? Simplu si provocator. Cind vorbesti de bere, iti vin in minte glume de baieti, de obicei misogine, in care, ce sa zic, berea te face mai destept decit esti, daca nu chiar smecher. Hai sa ne gindim ca berea poate fi si un motiv de mindrie, fara sa intri in politica, fara sa spui asta de la tribuna vreunui parlament, fie el si european. Si ca suntem chiar norocosi ca avem cu ce sa ne laudam, in ciuda atitudinii mioritice pe care suntem tentati s-o avem.
Ca avem sportivi cu care sa ne mindrim, ca avem copii supradotati care merg la Olimpiade internationale, inventatori, antrenori geniali, artisti, arhitecti Si ca, pentru Dumnezeu, nu mai trebuie sa plecam capul cind spunem Suntem romani. (Stiu eu un popor care in afara de Gheorgi Dimitrov, Stoichkov si castraveti murati, nu prea, altceva )
Ziua a II-a Geneza de la idee la difuzare
casting, filmari, modificari, probleme
Nimic nou, toate vechi. Doar faptul ca a trebuit sa cerem voie de la oamenii despre care vorbim, subliminal, in spot. Filmarile, lungi, au durat 25 de ore, si, daca va reprezentati spotul, stiu ca m-am trezit chiar in mijlocul filmarilor intrebindu-ma daca eu chiar filmez un spot la bere. Nu, tu baieti isteti, nu, tu fete frumoase
Ziua a III-a Posibila izgonire din Rai
ce a iesit bine, ce putea iesi si mai bine, parerile colegilor de breasla, ale comentatorilor si ale publicului, in masura in care ele sunt cunoscute
A iesit bine. A iesit foarte bine. S-a lasat cu mail-uri si telefoane. Cu bravo, ati avut curaj, cu Ilinca, mindra, spunind in dreapta si-n stinga: Spotul asta l-a facut tati!.
Ziua dintre zile
lucruri despre care nu ne-am gandit sa va intrebam
Daca m-ati fi intrebat daca-l consider unul din cele mai bune spoturi la bere, as fi spus DA!. E cel mai bun spot la o bere de care s-a bucurat media romaneasca.