Cocoon Bucharest a realizat noul ambalaj pentru apele minerale Poiana Negri Apriga si Poiana Negri Cumpatata

Cocoon Bucharest a realizat redesignul ambalajului apei minerale Poiana Negri, informeaza un comunicat emis de agentie. Procesul, care a fost demarat in martie 2011, include o schimbare la nivelul de structura si pozitionare a elementelor de design, cat si o diferentiere cromatica intre cele doua variante, "Apriga" si "Cumpatata".

De asemenea, cele doua variante de apa minerala se diferentiaza prin culorile capacelor si accentele de culoare de pe fiecare eticheta: rosu pentru apa minerala puternica carbonata "Apriga" si albastru deschis pentru apa usor carbonata "Cumpatata".

Noua varianta de design Poiana Negri reuneste valorile fundamentale ale brandului: apa romaneasca traditionala, provenita dintr-o sursa naturala, cu un gust puternic si care poate insoti preparatele traditionale romanesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related