TED a publicat zilele trecute rezultatele initiativei Ads worth spreading, organizata pentru a 2-a oara cu scopul de a recunoaste si rasplati inovatia, ingeniozitatea si inteligenta in advertising, constand intr-un top cu 10 campanii pe care oamenii vor sa le vada si sa le dea mai departe.
Asa cum misiunea TED este de a prezenta idei care merita date mai departe, initiativa Ads worth spreading isi propune sa gaseasca companii care comunica idei valoroase, nu doar oferte.
Campaniile selectate de juriul format din oameni din publicitate si reprezentanti TED au luat cele mai mari punctaje in ce priveste urmatoarele: campania spune o poveste captivanta, ofera o idee care face lumea un loc mai bun, umanizeaza compania/autorul, foloseste tehnologia intr-un mod nemaivazut, implica audienta in rezolvarea unei probleme, e extrem de amuzanta, ingenioasa, desteapta, atragatoare, surprinde audienta cu imagini extraordinare, amplifica pasiunea, vorbeste cu autenticitate, rafineaza procesul astfel incat imbunatateste publicitatea online, foloseste un call to action emotionant, merita atentia comunitatii online la nivel mondial si are ca scop fundamental promovarea unei companii, cauze sau idei.