Spotul TV IQads – "Gelozie", creat de Next Advertising in campania de relansare IQads sub sloganul Totul despre publicitate, a fost ales sa deschida editiile Noptii Devoratorilor de Publicitate de anul acesta in intreaga lume.
Spotul a fost selectat dintre cele 500 de reclame care fac parte din programul de anul acesta, alese la randul lor din aproximativ 20.000 de spoturi propuse.
Potrivit lui Dan Chisu, producatorul general din Romania al Noptii Devoratorilor de Publicitate, "nu e usor ca un spot sa fie ales sa deschida evenimentul, asta vine ca o confirmare pentru ca e selectat cel mai bun spot din toata editia, el e considerat ca fiind cel mai reprezentativ pentru anul respectiv in spiritul Noptii Devoratorilor de Publicitate, eveniment la care sunt proiectate cele mai hazlii si inteligente creatii".
Editia cu numarul 31 va contine cel mai lung program dedicat publicitatii din Romania. Daca pana acum se difuzau intre 2 si 4 spoturi romanesti pe parcursul serii, anul acesta in fiecare dintre cele 4 calupuri vor aparea cate 5-6 spoturi create la noi si premiate la "10 ani de creativitate romaneasca", completeaza Dan Chisu.
Liviu David (Creative Director, Next Advertising) spune ca "era de asteptat ca un spot in care oamenii vorbesc in branduri si al carui text final este 'Publicitatea e parte din viata noastra' sa fie cea mai potrivita deschidere pentru o noapte de publicitate (Noaptea Devoratorilor), sau pentru o emisiune de publicitate (Culture Pub). Bine, cred ca se puncteaza si calitatea productiei, si originalitatea, dar subiectul oricum e de acolo. Primul meu spot la NDP era de la sponsor - reclama pentru Prigat - "Cine e, Vasile?" - si reactia salii a fost coplesitoare. E minunat cand iti dai seama ca ceea ce faci atinge atat de multi oameni. Sunt mandru ca spotul nostru deschide anul acesta unul dintre cele mai longevive evenimente despre publicitate. Imi amintesc ca nu ratam nici o editie, pe vremea cand nici mail nu aveam, daramite YouTube. Mai pastrez si acum carnetelul in care stenografiam sloganurile pe intuneric - primul meu hard disk cu reclame misto. Ce vremuri."
Prima editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate de anul acesta are loc pe 9 si 10 martie, la Paris. In Bucuresti, editia 2012 va avea loc in al doilea weekend din iunie, la Sala Palatului.
Creat si produs din 1981 de Jean Marie Boursicot, Noaptea Devoratorilor de Publicitate e un eveniment care are loc anual in peste 40 de tari si care prezinta pe marele ecran productii publicitare de la mai mult de 60 de nationalitati.