Studiu MediaMind Technologies: 5 tipuri de formate eficiente in online advertising

Potrivit unui studiu realizat de MediaMind Technologies Inc. ce a analizat peste 300.000 de formate de ad-uri online folosindu-se de Dwell Rate - indicator ce masoara numarul de afisari obtinute de la utilizatorii care au atins ad-ul cu mouse-ul mai mult de o secunda – au fost identificate cele mai eficiente 5 formate de online advertising, informeaza un comunicat emis de ThinkDigital. Aceste 5 formate sunt:

1. Sidekick: indeparteaza continutul publisher-ului intr-o parte pentru a putea lasa brand-ului partea centrala. Dwell Rate aduce +60% pentru formatele de banner de tip polite.

2. Pushdown: Incarcat ca orice banner normal, atunci cand utilizatorul va declansa ad-ul, bannerul va impinge in jos continutul publisher-ului, oferind astfel si mai mult spatiu mesajului oferit de catre ad. Dwell Rate aduce +164% pentru formatele de banner tip polite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Dragos Botcau
acum 12 ani
da s-a gandit cineva daca ne place sa mi invadeze cineva ecranul si sa puna x-ul aproape invizibil?


Branded


Related