Dupa ce in 2011 FRIENDS Advertising a adaugat in portofoliu 7 clienti noi (PSI Romania, MSD, Danone, Romanian Business Leaders, WBS, World Bank si Let's Do It Romania), la inceputul acestui an agentia anunta inceperea colaborarii cu 2 noi clienti – Vel Pitar si filmul "Visul lui Adalbert", informeaza un comunicat emis de Bortun-Olteanu. Pentru dezvoltarea din anul 2012, FRIENDS Advertising isi propune sa creeze proiecte dedicate nevoilor consumatorilor.
"Daca iti stii meseria in 2012, nu e deloc deplasat sa spui clar marketerului ca, desi lui nu-i spune mare lucru propagation planningul sau un click-through-rate de 6%, ar face bine sa-si lase deoparte subiectivitatile si orgoliile si sa inteleaga repede noile modele de consum. Noi facem publicitate pornind de la consumator si cred ca abordarea asta a reusit nu numai sa ne mentina in piata, dar sa ne si aduca noi clienti acolo unde, dupa cum se poate vedea cu ochiul liber, lucrurile nu stau grozav: cotele de piata scad, investitiile se subtiaza iar la punctul de vanzare concurenta te asteapta cu bata de baseball, de multe ori agitata chiar de retailer", declara Sorin Tranca (Creative Director si fondator FRIENDS Advertising).