Toni Bunaiasu (Mercury360) despre cum arata un brainstorming productiv

Cum arata un brainstorming productiv? Toni Bunaiasu (Copywriter, Mercury360) vorbeste despre cum arata un brainstorming la el in agentie, care au fost cele mai productive si neproductive sesiuni de brainstorming la care a participat, folosirea tehnologiei in timpul brainstormingului, surse de inspiratie si idei de imbunatatire a sesiunilor de brainstorming.

Programarea brainstormingului in agentie

Facem programare, dar nu ca la dentist. Depinde de salile libere, de generozitatea deadline-ului si multe altele. In general, orele te fixeaza pe tine.

 Acomodarea cu subiectul inainte de brainstorming

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related