Dupa ce a lucrat in 7 tari anul trecut ca specialist social media si CEO al agentiei BrandNua, Galvea Kelly a ramas in Romania sa lucreze alaturi de echipa Mercury360. La Digital Buzz vorbeste despre gradul de acceptare al social media in lume si in Romania, planificarea unei strategii eficiente de social media si masurarea rezultatelor obtinute in corelatie cu ROI.
IQads: Care e ultimul trend in materie de social media atunci cand un brand isi propune sa interactioneze cu fanii lui?
Galvea Kelly: Pinterest. In primul rand cifrele sustin asta mai mult decat orice altceva. In ultimele 6 luni numarul de vizite ale Pinterest a crescut cu peste 4000%, obtinand un numar uimitor de 11 milioane de vizite intr-o singura saptamana. Reteaua este noua, relevanta si cu totul diferita de alte retele sociale pe care le stiam inainte. Le permite utilizatorilor sa isi exprime creativitatea punandu-le la dispozitie o modalitate simpla si vizuala de a pastra, organiza si impartasi lucruri interesante pe care le gasesc online. Utilizatorii pot vizualiza pinboards create de altii, ceea ce face reteaua sa fie o modalitate distractiva de a descoperi lucruri noi si a fi inspirat de oameni care au interese comune.