Victor Dobre (IAA) despre noutatile editiei EFFIE 2012 si cele 10 motive de descalificare din competitie

Victor Dobre (IAA) despre noutatile editiei EFFIE 2012 si cele 10 motive de descalificare din competitie

Cum scrii studiul de caz pentru EFFIE astfel incat campania ta sa fie pusa in valoare cel mai bine (si deci sa porneasca cu sanse maxime in competitie)? Aceasta a fost tema principala a seminarului How to win an EFFIE de anul acesta, tinut ieri la sediul IAA.

Din perspectiva organizatorului, Victor Dobre a inceput prezentand structura festivalului, categoriile de anul acesta, a vorbit despre cum se realizeaza jurizarea si a reamintit cele 10 motive de descalificare.

Victor Dobre a lamurit intai ce inseamna ca sunt luate in considerare campaniile desfasurate intre 1 ianuarie si 31 decembrie: campaniile care au inceput inainte ori s-au incheiat dupa aceasta perioada pot fi inscrise in festivalul de anul acesta atat timp cat rezultatele incluse in studiul de caz pot fi izolate de cele obtinute in afara perioadei mentionate. Rezultatele obtinute incepand cu ianuarie 2012 nu pot fi incluse in studiul de caz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related