Aplicatia de Facebook Tefal Actifry construita de Ogilvy aduna 13.000 fani in 2 saptamani

Pornind de la principalul atribut al acestui produsului – posibilitatea de gati cu foarte putin ulei, Ogilvy Romania a lansat pagina de Facebook Tefal Romania cu o aplicatie web dedicata friteuzei Tefal ActiFry – "The Hungry Plate", informeaza un comunicat emis de Ogilvy. Aplicatia este realizata sub forma unui joc interactiv in care utilizatorii trebuie sa ocoleasca picaturile de ulei si sa obtina minim 100 de puncte pentru a intra in tragerea la sorti pentru castigarea unei friteuze.

Aplicatia dezvoltata de Ogilvy a demarat odata cu lansarea paginii de Facebook a brandului Tefal in Romania, iar aceasta a adunat in primele 2 saptamani de la lansare peste 13.000 de fani datorita interactiunii participantilor si cu ajutorul ad-urilor de Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related