Medic One a castigat 4 branduri din portofoliul Schering AG in urma licitatiei organizate la inceputul acestui an, la care au participat cinci agentii de publicitate. Licitatia a fost organizata pentru desemnarea unei unice agentii care sa dezvolte campaniile de promovare DTC a trei produse contraceptive din portofoliul Schering AG (Mirena, Jeanine si Yasmin) si a unui produs nou, care se va lansa in curand si pe piata din Romania.
Pentru o acoperire cat mai buna a targetului din toate mediile vizate, Medic One a propus un mix media axat pe presa scrisa, dar cu o atentie speciala acordata anul acesta unor medii neconventionale de promovare.
Conceptele creative au fost personalizate pentru fiecare din cele trei produse, pornind, desigur, de la targetul feminin specific fiecarui brand si de la beneficiile suplimentare care insotesc contraceptia. In functie de sfatul medicului, cele trei "personaje" feminine (Mirena, Jeanine si Yasmin) ne ajuta fie sa uitam de grija contraceptiei, fie sa avem o contraceptie sigura dar care sa ne si infrumuseteze, fie sa ne asiguram starea de bine printr-un contraceptiv de ultima generatie.