La o sueta cu Dorel, Porcul de la MTV, Porcul de la Antrefrig, Filip de la Fuborg, Nebunul de la ALTEX, Piticarul de la Saftica, Do si Mo, Cerbul de la Ciucas, Zanul de la BT si Paul Maximus

La o sueta cu Dorel, Porcul de la MTV, Porcul de la Antrefrig, Filip de la Fuborg, Nebunul de la ALTEX, Piticarul de la Saftica, Do si Mo, Cerbul de la Ciucas, Zanul de la BT si Paul Maximus

Fiindca sesiunea de vot pentru BestAds e in plina desfasurare (apropo, daca n-ati votat inca puteti face asta aici) si pentru ca retrospectivele anilor trecuti mi-au starnit pofta de publicitate veche dar de efect, am facut un clasament al celor mai indragite personaje din campaniile romanesti de pana acum. Nominalizatii pe Facebook au fost Dorel, Nebunul de la ALTEX, Zanul, Porcul albastru de la Antrefrig, Porcul de la MTVPaul Maximus si Cerbul Cornel de la Ciucas. La lista publicului i-am adaugat pe: Piticarul de la SafticaFilip de la Fuborg, si pe Do si Mo de la Domo.

Asa ca i-am adunat pe toti in jurul unei mese rotunde si le-am propus sa vorbeasca despre experienta pe scena publicitatii romanesti. Cu un gest teatral de aranjare a tutu-ului si o indreptare sugestiva a unui carliont de pe frunte, Zanul s-a ridicat in picioare (aproape cauzand o intalnire violenta intre Porcul de la Antrefrig si podea) si a cerut sa fie intervievat primul motivand prin faptul ca "pana si timpul e in criza".

Un Zan cascador & gratios

"N-a fost usor toti anii astia. Sa fii suficient de puternic incat sa treci prin acoperis (stii ca n-am folosit niciodata un cascador?), suficient de inteligent incat sa le propui oamenilor planurile economice cele mai bune pentru ei si suficient de gratios incat farmecul de zana sa-i invaluie de fiecare data cand vin sa-ti ceara sfaturi in materie de finante, nu e o treaba pentru oricine", a povestit Zanul in timp ce exersa un plie, sprijit de marginea mesei.

Dorel, bautorul de coniac rafinat

"Nu pot decat sa-i dau dreptate colegului Zan in ceea ce priveste dificultatea interpretarii unui personaj complex. Eu insumi am fost nevoit sa invat sa joc rolul cuiva cu o personalitate in completa opozitie cu a mea”, a declarat Dorel in costum in timp ce-si stergea tacticos ochelarii cu o batista de matase.

"Dorel, ce fel de experiente ai tu de impartasit dupa cativa ani pe scena publicitatii?".

"Prefer Dorian. Dorel e numele de scena si a fost, vezi tu, absolut esential pentru construirea personajului. A fost o experienta … care m-a completat. M-am inaltat pentru ca am abandonat arta, muzica, frumusetea care ma inconjurau pentru lumea care se asternea in fata ochilor mei. Sigur ca a fost greu. In pauze ma consolam cu un pahar de coniac si un trabuc bun. Dar pe platou, eram intru totul dedicat personajului si colegilor care m-au ajutat atat de mult sa devin parte a lumii lor!", a adaugat Dorel potrivindu-si cravata cu nod impecabil.

Sindrom de nebunie post-ALTEX

"Coniacul, cat e dommnule coniacul?", se aude dintr-o data din partea opusa a mesei. "Va rog sa ma scuzati. Reuniuni de genul asta imi amintesc de filmari si scenariul de-atunci. Am spus replica asta de-atata ori si-am intrat in pielea personajului atat de bine incat, inevitabil, un pic din nebunia initiala nu mai pleaca niciodata. Dar acum as spune despre mine, mai degraba, ca sunt un bun strateg financiar. In ceea ce priveste preturile, in continuare imi exercit abilitatile excelente in a le gasi pe cele mai mici".

"Da, da, sigur. Si marmota invelea ciocolata in staniol!", a strigat cu dezaprobare Filip de la Fuborg.

Porcul Zen

Ignorand rautatile inutile ale lui Filip, mi-am indreptat atentia catre Porcul de la Antrefrig si, cunoscand limita de rabdare a domnului Porc, am decis sa abordez chestiunea frontal:

"Inteleg ca filmarile pentru Antrefrig au constituit o experienta destul de obositoare psihologic".

"In general sunt o fiinta absolut calma. Am un loc rezervat in Nirvana unde ma refugiez de fiecare data cand simt ca lumea inconjuratoare devine coplesitoare", a spus Porcul de la Antrefrig cu o expresie senina pe chip. "Pe-atunci nu eram pregatit spiritual. Chakrele mele nu erau deschise prin urmare qi-ul nu putea sa circule liber in sistemul meu de energii. Asa ca am luat cateva cursuri de echilibrare reiki impreuna cu lectii intensive de yoga, iar acum pot spune ca stapanesc pozitia cocorului salbatic si cred ca ...", porcul a facut o pauza inainte sa-i arunce o privire plina de ura lui Filip de la Fuborg. "Comentezi??".

Filip a renuntat la expresia sfidatoare pentru a da curs intrebarii Porcului de la Antrefrig.

Filip forbeste cu "F"

"Felul in care forbesti ma face sa cred ca esti foarte stresat in fontinuare. Fii atent la mine. Foarte multe lucruri fantastice mi se intampla si asta fiindca fac sa mi se intample, nu fiindca fastept sa fina. Imi famintesc si-acum dezbaterile cu scenografii si feluritele certuri cu producatorii fiindca foiam sa lucrez cu lucruri frumoase pentru mine. Asa am inlocuit cainele cu fazanul, tenisul cu frisbee-ul si Tuborg cu Fuborg. N-a fost fusor, dar fam invins”.

Un personaj maxim

"Da, ma, esti nebun. Ce fel era pe platourile de filmare! Mie mi-a placut maxim sa-i combim pe Bogdanel si Cristina la oferte. As fi stat la program dublu. Dublu am zis, mai ales ca mereu se lasa cu ieseala la sfarsit", a intervenit Paul Maximus cu un zambet larg pe fata ca si cum gandea un nou plan de afacere. "Si daca intram in starea de combinatiune o mai si convigeam pe Cristina de niste mocangeli. Ne urcam in nava de teleportatiune si terminam cu super viteza filmarile si pam, pam, aveam maxim de timp liber", a adaugat Paul in stilul coleric specific.

Porcul cu accent

"Ieu am fost videta o singura data si nu mi-o mai trebuit. Mi-o placut actorul principal, o fost tari amabil cu mini si m-o ajutat sa triec pisti emotiile di la inceput. Si riestul de actori si di echipa or fost draguti, dar nici unul ca siel care l-o jucat pi stapanul mieu. Mi s-o parut ciudat ca trebuie sa povestiesc, desedat fiind in spuotul cu pricina, istoria vietii meli, da’ cini sunt ieu sa ma pun impotriva ideii cretivi? Oricat oi fi fost ieu di porc videta. Filmarile or mers bini, am fost rasfatat si ingrijit si am privit mult la telivizor. Mai greu o fost pentru amicu mieu, actoru’, care o trebuit sa traga di fiare si sa slabeasca si sa-si schimbi compliet stilu. Da'pare-mi-se ca i-o prins bini", a declarat Porcul fost vedeta a campaniei de la MTV, actualmente cap de familie si simplu locuitor al unei porcarii de pe platourile Buftea.

Cerbul bautor de bere

Cerbul de la Ciucas a continuat seria de povesti de pe platourile de filmare dupa o scurta trecere in revista a biografiei.

"Eu am stiut dintotdeauna ca nu sunt un cerb obisnuit. In primul rand eram singurul cerb din turma mea care vorbea si stiti cum cei cu abilitati extraordinare sunt marginalizati", a spus Cerbul Cornel inainte sa fie intrerupt de o tuse care ii sugera sa revina la subiect. "Da, si pe langa asta am avut intotdeauna o afinitate pentru bere. Acest izvor nesfarsit de fericire. Deci rolul in reclamele pentru Ciucas s-a potrivit manusa. Pe platoul de filmare ma simteam ca in orice alta zi obisnuita. Eram in zona mea de confort alaturi de oameni si de bere, aveam o oarescare relatie si cu salbaticiile cu care crescusem. Am trait o stare echilibrata. Cateodata mi-as dori sa fiu genul de cerb care se poate intoarce in timp", a concluzionat Cornel.

Doua personaje care nu pot trai departe de platoul de filmare

"Do si Mo. Voi v-ati teleportat, ati fost prin spatiu, ati impins aparate electrocasnice grele. Cum e pentru voi sa jucati rolurile astea de atata timp?"

"Te obisnuiesti, in principiu. Noi am fost practic adoptati de echipa de pe platourile de filmare, acolo ne petrecem mai tot timpul. Se poate spune ca am fost creat pentru rolul asta, daca intelegi ce vreau sa zic. Dar imi imaginez ca dupa proiectul asta as putea sa lucrez intr-un serial de animatie. Asta ar completa o experienta frumoasa", a spus Do chicotind complice.

"Eu nu-mi pot imagina un mod mai bun de a-mi petrece timpul. Cariera mea a inceput aici, cu Do, cu echipa. Acum nu mai avem nevoie de lamuriri suplimentare, intuim ce-ar spune regizorul, stim cam ce-o sa se scrie in scenariu. Si totusi cand suntem trimisi in tot felul de locuri, suntem suprinsi, dar ne adaptam repede. Trebuie", a adaugat Mo.

Afacerea FPS

"Piticarule, cum a fost experienta cu Fabrica de Pitici din Saftica? Cum a fost sa te simti inconjurat de camere?"

"Domnule, pentru mine n-a fost o filmare propriu-zisa. Pentru mine a fost ca si cum i-as fi povestit unui prieten de-al meu sau nevesti-mii. M-am trezit pe cap cu 300 de pitici, bine ca n-apucasem sa fac chiar 800, si-a trebuit sa caut o solutie. Si-am gasit, domn’e. Vecinii din Saftica sunt foarte mandri de mine. C-am aparut la televzor. I-a anuntat nevasta-mea pe toti. Ma striga nea' Piticaru'. Ce sa zic? La inceput nu-mi placea, dar acum parca-i, asa, ca o onoare. Ca atunci cand il striga pe domn' primar. Si ma bucur pentru ca-mi amintesc ca eu sunt ala care a gasit solutia la problema cu piticii. Eu sunt ala cu solutiile", a spus proprietarul FPS si mandru detinator al titlului de Piticar.

Dupa ce-am incheiat discutiile cu personajele campaniilor romanesti din anii trecuti, m-am gandit care ar fi personajul din 2011 pe care nu l-as putea uita. Pentru inspiratie am aruncat un ochi peste nominalizarile de la BestAds si mi-am pregatit mouse-ul pentru o sesiune de votat intensiv, ceea ce puteti face si voi, acum, aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related