Al treilea training din seria celor patru dedicate Strategic Planning-ului va avea loc pe 8 martie si, de aceasta data, o va aduce in Club Kadett pe Diana Ceausu, Senior Strategic Planner la McCann Erickson.
Trainerul cadetilor din aceasta saptamana se ocupa din 2007 de componenta de strategie in cadrul McCann Erickson pentru clienti locali precum Vodafone, Coca-Cola, MasterCard, pentru clienti internationali (de exemplu, Bite Letonia si Bite Lituania) si pentru client regionali, fiind responsabila de coordonarea brandurilor Coca-Cola din regiunea CSE.
Pana in 2007, Diana a facut parte din echipele de strategie ale Lowe & Partners si Imager si este, de asemenea, unul dintre membrii fondatori ai APG (Account Planning Group) Romania. Diana a absolvit facultatea de Stiinte Politice in cadrul Universitatii Bucuresti, urmand ulterior cursurile unui master la Centrul de Excelenta pentru Studiul Imaginii.
In cadrul celui de-al patrulea si ultim training al acestui track de comunicare, cadetii vor afla cat de important este research-ul in planning, care sunt cele mai eficiente si utilizate instrumente de research si ce avantaje si dezavantaje prezinta fiecare dintre ele. Diana le va impartasi, totodata, elemente definitorii ale unui brief de creatie ( informatii si cerinte continute, do’s & don’ts), exemplificand pe un studiu de caz despre Bite Letonia si le va explica ce lucruri trebuie sa stie o persoana care isi doreste o cariera in Strategic planning si care sunt obstacolele ce pot interveni in aceasta meserie.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.