the Syndicate construieste noul brand de lactate Laptaru' Ghita

Incepand cu luna septembrie 2011, the Syndicate a inceput colaborarea cu Laptaru' Ghita, un nou brand de lactate ce se va lansa pe piata romaneasca in aprilie 2012, informeaza un comunicat emis de the Syndicate.

Agentia a lucrat impreuna cu producatorii, Allevo Distribution, pentru a contura strategia de pozitionare pe segmentul de piata al lactatelor si a gasi mesajul pe care brand-ul romanesc il va transmite consumatorilor, propunandu-si sa gaseasca o imagine proaspata, actuala si care sa poata fi folosita pentru viitoarele platforme de comunicare. Astfel, agentia a construit personajul Laptaru' Ghita si a dezvoltat logo-ul si amabalajele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Terranova Calo
acum 12 ani
Nasoala sigla...
Lia Buda
acum 12 ani
scuzele mele / noastre, dureros pentru ochi... ceva copilaresc la modul fortat - nefericita alegere pentru un brand de lactate in cautarea de awareness pe o piata sufocata de branduri de produse lactate, de unde tocmai a disparut Yoplait ca si cum n-ar fi existat vreodata... si se vine cu o denumire de brand nou-nouta (de ce Ghita?) scrisa cu un bleu prea pal, diferit de cel verzuliu din elementul grafic si cu un font care duce cu gindul la textele scrise pe garduri, pe care palariuta nu-l salveaza de la ridicol si nici nu adauga coerenta logo-ului. pacat. se putea mai mult.
I. A.
acum 12 ani
Curajoasa initiativa de a lansa o marca romaneasca de lactate intr-o piata foarte competitiva cu marci internationale puternice, dar si cu marci locale care au un cuvant de spus (Napolact de ex.).

Dar nu pot sa nu ma intreb si eu, la fel ca tigerlily: De ce Ghita? Pentru mine este un nume care are o conotatie nu tocmai potrivita; Ghita imi inspira inferioritate si nu cred ca sunt singurul cu aceasta parere. Sau poate ma insel si reduc totul la experienta personala. Ar fi interesant de vazut rezultatele din consumer research si cum a fost validat numele de catre consumatori pentru a intelege mai bine argumentele din spatele lui Ghita.

Lia Buda
acum 12 ani
despre Ghita, nume consacrat de melodia Cleopatrei Stratan, reloaded: "Matache Macelaru - mezeluri mestesugite", de exemplu, parca suna altfel... iar despre naming cu probleme inrudite - amintiti-va de Zuzu, de la ce concept delicat s-a pornit si cum s-a pierdut el pe drum. cu toate acestea, produsele Zuzu, cu logo minimalist si imagine fresh, la fel de bune ca produsele Napolact, se mentin onorabil pe piata :)

asa ca nu stiu cit a fost vorba de curaj. numai clientul stie. un produs de calitate din categoria FMCG aproape ca se vinde singur in Romania - l-ai luat din curiozitate, ti-a placut, il cumperi in continuare. ce ti-e si cu marketingul asta :D

Cristina Miclea
acum 12 ani
nume de brand TOTAl gresit, pozitionarea brandului TOTAL gresita. Nu au mers nici macar o zi sa vada un raft de lactate.

Care e diferenta intre Coana Chiva (Covalact), Mariuca (Tnuva), Napolact

Statementul "Laptaru' Ghita inseamna un brand de calitate, 'nealterat' de influentele pietei, care promite produse 100% naturale, preparate exclusiv dupa retete romanesti. Imaginea sa nu putea sa fie nicidecum mai prejos, iar atunci cand valorile Laptarului au inceput sa prinda contur, am sesizat aparitia unui nou concept, pe care l-am 'imbratisat' numaidecat: publicitate cu lapte. Invitam pe toata lumea sa il guste" poate fi la fel de bine valabil pentru orice brand de lactate aflat in portofoliul unei companii romanest. in concluzie, diferentierea???? Unde e diferentierea fata de brandurile concurente????

Eva Both
acum 12 ani
este mai usor sa critici un text, in loc sa gasesti un slogan sau sa ai o idee.

propunere text audio pt.smantana X:

niciodata nu-i deajuns

niciodata nu te saturi

....poftiti este proaspata..hmmm

in supa,in tocanita(cu/pe sarmale)

toata lumea o adora-niciodata nu exista fara.....urmat de slogan xxxx

detalii:



Branded


Related