Grey-G2 Romania devine G2 Romania

Agentia Grey-G2 Romania anunta trecerea la numele de G2 Romania, schimbare ce marcheaza o crestere a importantei acordate componentelor de shopper marketing si digital, informeaza un comunicat emis de G2 Romania.

"G2 si Grey sunt branduri din cadrul aceluiasi grup - reteaua WPP. G2 este brandul mai tanar, specializat in activarea consumatorului. Specificitatea produsului sau creativ consta in utilizarea intensiva a datelor de consumator si a tehnologiei, fapt ce ne-a ajutat sa fim pionieri in domenii de comunicare unde bugetele alocate in Romania cresc in cel mai rapid ritm. Comunicarea de retail este un exemplu, iar G2 este singura agentie din Romania care are in portofoliu contracte cu scop dedicat de shopper marketing. O alta arie in care agentia a identificat un potential de crestere rapida este cel al relatiei dintre consumator si comunitate", a declarat Dan Medrea, CEO G2 Central Eastern Europe (Managing Director al Grey Romania in perioada 2009-2011)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related