Coca-Cola Zero introduce sloganul "taste the possibilities" in comunicarea din Europa

Coca-Cola Zero a lansat o campanie cu componente de TV si digital ce introduce in comunicarea din Europa mesajul "taste the possibilities" ca parte a mesajului de brand "Zero sugar, great Coke taste".

Campania se adreseaza tinerilor barbati si contine un spot ce este promovat pe TV si in mediul online, dar poate fi disponibil si in serviciile de tipul "video-on-demand" pana in martie.

"Campania anunta inceputul unui an care va fi cu siguranta unul interesant pentri Coca-Cola Zero. Spotul arata esenta brand-ului ce ofera o gama larga de posibilitati, aratandu-le consumatorilor ca pana si imposibilul poate deveni realitate", a declarat Zoe Howorth (Market Activation Director, Coca-Cola Great Britain).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related