[Training IQads Kadett] Mihaela Tantas - Strategic Planning (I)

[Training IQads Kadett] Mihaela Tantas - Strategic Planning (I)

Saptamana aceasta, IQads Kadett va incepe un nou track de comunicare, axat pe Strategic Planning. Cadetii interesati de o cariera in acest domeniu vor avea ocazia sa participe la patru training-uri, in cadrul carora vor avea acces la informatii de specialitate oferite, din diferite perspective, de catre fiecare dintre cei patru traineri.

Joi, pe 16 februarie, aceasta serie va fi inaugurata de Mihaela Tantas, Strategic Planning, Mercury360. Trainerul cadetilor din aceasta saptamana a ocupat, pe parcursul celor 8 ani de experienta in industria de comunicare, pozitii de strategie si client service in agentii precum Y&R, BBDO, Leo Burnett si Saatchi&Saatchi.

Mihaela a absolvit un master in marketing la Norwegian School of Management Bl si un altul in antropologie la SNSPA. Studiile pe care le-a finalizat ii ofera, asadar, doua perspective diferite, dar simultan complementare asupra modului de abordare a provocarilor si proiectelor care apar in jobul ei. Mihaela este pasionata de locuri si oameni care au o poveste. Printre preocuparile si interesele ei se numara si fotografia, filmul documentar si tot ceea ce inseamna cultura urbana.

In cadrul primului training al acestui track de comunicare, cadetilor li se vor impartasi elemente definitorii ale acestei meserii, pentru o intelegere buna a domeniului. Mihaela va aborda si subiecte precum evolutia planning-ului, ce anume a generat aceasta nevoie, lucrurile pentru care plannerii sunt responsabili, importanta unui brief bun, instrumente si metodologii de research.

Pe parcursul acestui track de comunicare, cadetii vor putea rezolva un brief corespunzator subiectului discutat, pentru care vor putea lucra si interactiona cu trainerii din fiecare saptamana. Miza rezolvarii acestui brief este o pozitie de internship, pentru o luna, in cadrul IQads.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related